joi, 29 ianuarie 2009

Cati dintre noi ... ?

Cati dintre noi nu am pus suflet intr`o relatie ? cati dintre noi nu am aflat mai devreme sau mai tarziu dezamagirea? Asta e o intrebare tampita.. toti vom trece prin lucruri bune sau lucruri rele in aceasta viata.. intrebarea se pune : De ce isi bat joc de viata mea ? Imi dai ei alta ?
Pai povestea mea e chiar asemanatoare cu tot ce am zis mai sus..Am fost "tampit" de o femeie pe care o iubesc infinit.. Care am avut o relatie de durata.. o relatie serioasa.. o relatie cu bune si cu rele.. si care .. ca orice femeie care creste si se face mare , uita de unde a plecat si cine am fost si chestia asta ma intristeaza din ce in ce mai mult , ca pentru ea sunt doar un amic in momentul de fata..
Am niste vorbe reale in viata de zi cu zi ..."Noi barbatii futem... Ele femeile sunt futute.... Noi barbatii futem... Ele femeile pun suflet... Noi barabtii iubim .... Ele femeile distrug tot ... "
cam asa ceva imi exprim eu parerile despre femei in general .. exista si exceptii .. cum sunt si relatiile ,de exemplu la inceput toate sunt lapte si miere, pe parcurs unul dintre persoane ii daruieste "jumatatii" sale sufletul .. sa se serveasca sa faca ce vrea cu el si atunci totul se termina prost , se ajunge cat mai prost posibil , o sa ajunga in bratele altuia uitand ca tu existi sau ca ai existat .. si tu o sa stai ca un tampit inchis in casa , fara chef de viata nici macar tigarea pe care o fumezi nu mai intra in tine printre lacrimile pe care le versi .. dar tu tinzi sa crezi ca totul va fi bine
Uite te anunt ca nu e chiar asa de bine.. si nu va mai fi niciodata asa de bine.. pana cand iti vei da seama singur de greselile pe care le faci ..sau le`ai facut deja ..sau pana cand ea nu`si va da seama unde a gresit.. si nu vrea ca sa indrepte acele greseli .. acuma nu te considera nevinovat .. ca si tu ca barbat ai fost un tampit cand ai facut ce ai facut.. fiecare isi stie vina .. si atunci nu te astepta ca ea sa`si lase orgoliul deoparte pentru tine.. fiindca nu se va intampla acest lucru ..niciodata nu`ti va arata tie ca ea este mai prejos de tine.. si daca vreodata iti vine sa te arunci de la etaj fiind foarte suparat adu`ti aminte boule ca ai coarne nu aripi ...
Cam atat vreau sa inchei acest subiect pe ziua de azi.. voi reveni maine cu alte subiecte.. astept comentariile voastre.. :D aveti grija de voi :)

Un comentariu:

  1. mici greseli(gramaticale!) pe ici pe colo...:P dar faptele sunt reale..insa ..se intampla si viceversa..:(..ma rog..keep up the good work..take care!:*

    RăspundețiȘtergere