luni, 9 februarie 2009

3 dimineata

Da e 3 dimineata ce sa faca omu`? Un om normal ar dormi la ora asta.. Eu nu , nu fiindca nu sunt un om normal ci fiindca nu am somn, pur si simplu ma gandesc cu scarba la ziua de maine..Si toti va intrebati ce este ziua de maine.Uite este ziua in care imi reiau activitatea mea de elev de clasa a 12-a si de care imi este foarte mare scarba.De ce ? Fiindca vine acel mare pas in viata numit Bacalaureat.De parca ma incalzeste cu ceva daca am o hartie in plus , de parca scoala chiar ma educa, de parca totul conteaza atat de mult, defapt conteaza mai mult decat cred eu, fara acea hartie jalnica(reciclabila dealtfel) nu ajungi nici pe un post de gunoier, nu conteaza ce ai in cap , nu conteaza ce gandesti , conteaza hartia reciclabila despre care vorbesc.Ca doar na` n`o sa ajungi vreun directot de firma cu studii de liceu , doar n`o sa ajungi sa fii apreciat dupa faptele si chestiunile la care te pricepi(nu ca m`as pricepe la ceva, dar ca fapt divers) ..Acuma in Marea si Glorioasa Noastra ROMANIA conteaza mai mult hartia.. Asta daca esti un caz fericit si ai acea hartie la mana..Sau poate nu este deajuns doar asta ..Am prieteni care au terminat dreptul sau mai stiu eu ce facultate si lucreaza ca vanzatori sau ca manipulanti , au terminat bun ? Si ? De ce nu au unde sa munceasca ? Deoarece nu au experienta..Si cum isi fac experienta ? nu au cum ? De ce(Aceeasi intrebare) ? Fiindca nu au loc de varsta a treia care nu vor sa elibereze posturile ..Aceasta este e o mare problema in Fascinanta Romanie ! Totul merge exact pe dos in acest haos politic , este anarhie ? Este Comunist ? Sau este democratie cum se numeste Republica noastra ?
Eu cred ca este un mare rahat !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu