miercuri, 4 februarie 2009

Calitatile femeilor vazute din prisma unui misogin

Daca in post-urile anterioare, am fost un inversunat misogin, acum am sa va dezvalui lucrurile ce-mi doboara garda cand le intalnesc la o fata/femeie.

Sensibilitatea specifica, asta nu o poti gasi alaturi de un barbat( asta desigur daca esti straight ) , daca te duci la un prieten si ii spui frate m-am despartit de X mor de dorul ei, dar stiu ca n-am cum sa o recapat, el in spiritul lui cel mai tovarasesc iti spune bai toate sunt la fel, noi sa fim sanatosi si ridica berea, in semn de suprematie, in schimb, mereu, o fata incearca sa-ti ridice moralul, sa-ti spuna chestii de gen, nu spune asta mereu mai exista o a doua sansa, si te ajuta sa gasesti unde ai gresit si te indruma cum sa o recuceresti.

Sclipirea ochilor lor, cand ai facut ceva deosebit pentru ele, in momente de gen pur simplu raman speechless.

Sufletul de copil, pe care il au indiferent de varsta sau experienta de viata, exista momente cand ajungi sa cunosti suficient de bine o tipa si pana si certurile ajung sa-ti aduca zambetul pe buza ( atentie nu in toate certurile stupide, pe motive puerile :)) ).

Caldura materna pe care o simt, cand sunt suparat si tin o fata in brate...

Si multe alte chestii de gen, rogu-va completati-ma daca puteti!

Un comentariu:

  1. deci(k sa incep ca la tzara)...se poate sa vedeti si partile noastre bune...?!...se pare k nu ne irosim timpul...(chiar) degeaba pe pamant..

    RăspundețiȘtergere